Uluslararası İslami Pazarlama Derneği tarafından bu yıl 14’üncüsü düzenlenen Global Islamic Marketing Conference’da (GIMAC) Bursa Teknik Üniversitesi (BTÜ) İşletme Bölümü'nden Dr. Öğretim Üyesi Bekir Özkan’ın yürütücülüğünde bulunduğu bildiri, 3. Best Paper Award ödülüne layık görüldü.
İslami pazarlama, helal pazarlama, müslüman tüketiciler vb. konuları temel alan çalışmalar kapsamında dünyanın farklı üniversitelerinden akademisyenleri bir araya getiren GIMAC, bu yıl 27-29 Eylül tarihleri arasında Gürcistan’ın başkenti Tiflis’te düzenlendi. 14’üncü kez buluşmaya ev sahipliği yapan GIMAC’da, BTÜ İnsan ve Toplum Bilimleri Fakültesi İşletme Bölümü öğretim üyesi Dr. Bekir Özkan’ın çalışması da ödüle layık görüldü. “Algılanan Fiyat, Kalite ve Tüketici Güvenin Helal Ürün Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisi” (The effects of perceived price, quality, and consumer trust on purchase intention of halal products) isimli bildiride, Bekir Özkan’ın yanı sıra; Gaziantep Üniversitesinden İbrahim Halil Efendioğlu, Pamukkale Üniversitesinden Tamer Baran ve Kocaeli Üniversitesinden Fatih Koç da yer aldı.
Çalışmalarının 3. Best Paper Award ödülüne layık görülmesinden dolayı duyduğu mutluluğu dile getiren Özkan, “Bu prestijli kongrede böyle bir ödül almak bizim için onur verici. Çok mutlu olduk. Çalışmayı birlikte yaptığımız değerli hocalarımın ellerine sağlık, onlara yürekten teşekkür ediyorum. Daha iyilerini, nicelerini almak ümidiyle” ifadelerini kullandı.