Anasayfa » Haberler » BTÜ Rektörü Prof. Dr. Karademir: Aktif Fakülte Ve Bölümlerimiz İle Birlikte Öğrenci Sayımızı Da Arttırmak İstiyoruz

Bursa Teknik Üniversitesi (BTÜ) Rektörü Prof. Dr. Arif  Karademir’e tebrik ziyaretleri devam ederken, Memur-Sen Bursa İl Temsilcisi ve Eğitim Bir-Sen Bursa Şube Başkanı Şeker de BTÜ Rektörü Prof. Dr. Arif  Karademir’i makamında ziyaret ederek kutladı.

Memur-Sen Bursa İl Temsilcisi ve Eğitim Bir-Sen Bursa Şube Başkanı Numan Şeker’i kabulü sırasında konuşan BTÜ Rektörü Prof. Dr. Arif Karademir, “Üniversitemizde aktif fakülte ve bölüm sayısı ile birlikte öğrenci ve personel sayısını arttırmak istiyoruz. Bunu yaparken de mekansal önceliklere önem veriyoruz. Kestel’de yapacağımız binalarımızın yerleri ile ilgili kamulaştırma çalışmaları hızla devam ediyor” dedi.

BTÜ’nün yeni Rektörü Prof. Dr. Arif  Karademir’e tebriklerini ileten Memur-Sen Bursa İl Temsilcisi ve Eğitim Bir-Sen Bursa Şube Başkanı - Numan Şeker de Memur-Sen’in Türkiye’nin en büyük sivil toplum örgütü olduğunu, ülke genelinde üye sayılarının 850 bine ulaştığını belirttikten sonra, “Kamu çalışanlarına yönelik ciddi çalışmalar yapıyoruz. Bunlardan bir tanesi Eğitim Felsefesi Kongresi’dir. 100’ü yurtdışından olmak üzere 170 akademik personelin katıldığı Kongremiz çok başarılı geçti. Ayrıca Ahlak Şurası düzenledik. Çalışmalarımız hep eğitimle ilgili. Türkiye’nin geleceğine yön verecek, gençlerimizin maddi ve manevi yönden nasıl yetişmesi gerektiğinin de planlamalarını yapıyoruz. Aslında sendikaların da farklı olarak bunu yapmaları lazım” dedi.

Bursa Teknik Üniversitesi’nden büyük beklentilerinin olduğunu da sözlerin ekleyen Şeker, “Hem eğitim camiası olarak bizlerin hem de Bursa kamuoyunun sizlerden beklentileri yüksek. Sanayi şehri olan Bursa’da BTÜ’nün entegre bir çalışması ile çok faydalı sonuçlar ortaya çıkabilir. Rektörlük bayrağını devraldınız, başarı ile taşıyacağınıza eminiz” şeklinde konuştu.

Ziyarette BTÜ Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Mehmet Çopur ile Genel Sekreter Vekili Prof. Dr. Sami İmamoğlu da hazır bulundu.